Hybride werken: de balans
Hoe vinden we de balans tussen tegemoetkomen aan de individuele behoeften van werknemers en het realiseren van een optimale samenwerking en dienstverlening?
Hoe vinden we de balans tussen tegemoetkomen aan de individuele behoeften van werknemers en het realiseren van een optimale samenwerking en dienstverlening?
Hybride werken brengt de nodige uitdagingen met zich mee, zowel op organisatorisch vlak als op het gebied van kantoorhuisvesting en werkconcepten. Een universele oplossing is er niet. Een deel van de oplossing ligt in het kiezen van een passende mix aan ruimten, functies en typen werkplekken. Maar wat definieert een passende mix? De echte kunst ligt in het vinden van de juiste balans tussen alle verschillende elementen die samenhangen met het hybride werken in de fysieke werkomgeving, maar ook de wijze waarop medewerkers daarbij betrokken worden en de ruimte krijgen voor eigen invulling.
Tijdens een inspirerende ochtend behandelen wij drie thema’s die alle op enige wijze samenhangen met de zoektocht naar de best passende mix. Op interactieve wijze behandelen wij op 1 mei 2025 de volgende thema’s met u:
De ochtend wordt afgesloten met een rondleiding door het nieuwe kantoor van de NBA, waarna het onder het genot van een lunch mogelijk is om te netwerken. We nodigen u van harte uit om deel te nemen aan de inspiratiesessie rondom het thema hybride werken.
De inspiratiesessie is bedoeld voor gemeenten en kantoor-/bedrijfshuisvestinggebruikers en managers HR, vastgoed en facility management. Deelname is gratis. Het aantal plaatsen is beperkt.
Donderdag 1 mei 2025 van 10.00 (inloop vanaf 9.45) tot 13.30 uur (dit is inclusief lunch).
Kantoor NBA, Mercuriusplein 3, 2132 HA Hoofddorp.
ProgrammaMeld u aan voor de inspiratiesessie hybride werken.
Wilt u meer weten over deze inspiratiesessie? Neem dan contact op met Alexandra Meeuwisse, Roxanne America of Eefke Winkelmolen.