Kennisbijeenkomst kantoor VNO-NCW | MKB-Nederland
Kennisbijeenkomst voor managers HR, Vastgoed en Facility Management van kantoorhoudende organisaties
Kennisbijeenkomst voor managers HR, Vastgoed en Facility Management van kantoorhoudende organisaties
Nu hybride werken steeds meer ingeburgerd raakt, blijkt het voor veel organisaties een uitdaging om medewerkers op de juiste momenten naar kantoor te krijgen.
De gemiddelde bezetting van kantoren is laag en kent grote fluctuaties gedurende de week. Dit maakt het niet alleen zeer moeilijk om optimaal gebruik te maken van dure kantoorruimte, maar kan ook verstrekkende gevolgen hebben voor zaken zoals organisatiecultuur, cohesie en innovatiekracht.
Tijdens deze kennisbijeenkomst wordt u door experts bijgepraat over hoe uw kantooromgeving een optimale bijdrage kan leveren aan het realiseren van een High Performance Organisatie. Ook is er ruimte om ervaringen en leerpunten met elkaar te delen.
Afsluitend krijgt u de mogelijkheid om de nieuwe kantoorverdieping van VNO-NCW | MKB-Nederland tijdens een rondleiding te bezichtigen.
Dinsdag 6 juni 2023, 9.30-13.00 uur, kantoor VNO NCW | MKB-Nederland, Bezuidenhoutseweg 12, 2594 AV Den Haag.
Kennisbijeenkomst voor managers HR, Vastgoed en Facility Management van kantoorhoudende organisaties. Deelname is gratis voor de doelgroep. Het aantal plaatsen is beperkt.
ProgrammaIn samenwerking met de partners
Ja, ik meld mij graag aan voor dit evenement ‘Waar zijn mijn collega’s gebleven?’. Met mijn aanmelding ga ik er voorts mee akkoord dat HEVO mijn gegevens deelt met de deelnemende organisaties om mij de voor dit evenement relevante en benodigde informatie toe te sturen en de nieuwsbrief.
Lees hier onze privacyverklaring, hier de privacyverklaring van Reworc en hier de privacyverklaring van Procosgroup.