Start: 23 februari, 2023 - 09:00
Einde: 23 februari, 2023 - 11:00
We gaan gezamenlijk in gesprek over de ervaringen met het hybride werken met organisaties die het hybride werken hebben geïmplementeerd in hun organisatie. Welke voordelen en inzichten zijn opgedaan? Wat zijn de valkuilen? Wat is belangrijk om vast te houden uit de oude en nieuwe manier van werken? Wat hebben mensen nodig en hoe faciliteren we dat? Welke ICT-voorzieningen zijn gewenst? Een kennissessie met als doel met elkaar te leren van de lessen uit de praktijk.
Onderdeel van deze kennissessie is een rondleiding door het kantoor van HEVO en de toepassing van smart workplace binnen het kantoor.

Datum en tijd

Donderdag 23 februari 2023 van 9.00 tot 11.00 uur.

Locatie

Kantoor HEVO, Statenlaan 8 ’s-Hertogenbosch. Er is gekozen voor een fysieke bijeenkomst zodat we actief kennis kunnen delen ín een reeds gerealiseerde hybride werkomgeving (digitaal aansluiten is vanuit die gedachte niet mogelijk).

Doelgroep

De kennissessie is bedoeld voor bestuurders, directeuren, HR en managers vastgoed en facilitair in de publieke en private sector die ervaring hebben opgedaan met hybride werken of aan de slag gaan met het ontwikkelen van het hybride werken binnen de eigen organisatie. 

Deelnemen?

Meld je aan voor de kennissessie hybride werken.

Aanmelden voor de kennisbijeenkomst


Meer weten?

Neem dan contact op met:

Bel me terug

Meer weten?

Neem dan contact op met:

Bel me terug